my head can spin me up and down the thing I love the most maybe next day hate but I try to keep the line, and I try to walk up straight (lallalaaa)











godkväll finaste läsare! ( o godmiddag, eller godnatt)
Mitt huvud är nästan lika rörigt som trafiken,
och mina ögon fyrkantiga som bildernas hörn.
Why?
Mitt projekt såklart!

Tack o lov finns kinesernas fina te
som väcker upp sinnet, får det på rätt spår
och förvandlar mig till en arbetande maskin.

Har ni så bra te hemma också?
Det tvivlar jag på.



Kommentarer
Postat av: Johanna J

Eeeh, undanhöll du sånt energi-te från mig???? Eller drack jag det och inte kände nåt? Hmm, vilket fall, ta med dig HEM!!!

2011-03-13 @ 18:02:36
Postat av: Philip Jarbo

Det här inlägget tyckte jag riktigt mycket om! Bildserien = ascool.

2011-03-13 @ 22:32:33
Postat av: Lotta

Jo: Men hallå missis, det var ju det gröna teet såklart, o you know lakritsblomblommagojibär :) Du bara drack för lite helt enkelt ;)

2011-03-15 @ 04:30:33
URL: http://resandeveganen.blogg.se/
Postat av: Lotta

bro: thanks a lot! :)

2011-03-15 @ 04:31:32
URL: http://resandeveganen.blogg.se/
Postat av: Johanna J

Haha, jasså :P Men jag hittade däremot cocoskaffet:D

2011-03-22 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0