08:36 Vad har du på din frukostbricka en morgon i Februari?


Denna dag, som råkar vara en otroligt röd dag, är frukostsbrickans exklusiva tillbehör
ingenting just för denna dagen. Näh, detta är bara en av alla fördelar med att Bo i Kunming.
Som Svensk verkar man ha en frossarinställning till jordgubbar. Det går inte att göra det på annat sätt.
Man är väl helt enkelt jordgubbssvältande.
Men när nu jordgubbarna har varit här i 2 månader börjar man fundera om man inte ska
chilla med den där jordgubben, för grejens skull av att inte frossa.
Men tack och lov tar jag mig i kragen och följer mitt hjärta till jordgubben, ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: mamma

Frukosten, ja, det var den fräschaste jag ätit på länge! Saknaden av den ljuvliga papayan och melonen är stor. Varför smakar den inte lika gott här hemma?? Njut så länge du har möjlighet!

puss o kram

2011-02-28 @ 07:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0